سیاسی

سومین جشنواره ملی شهید نامجو شهریور امسال برگزار می‌شود

رئیس مرکز مطالعات نیروی زمینی ارتش:

رئیس مرکز مطالعات نیروی زمینی ارتش گفت: سومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش، شهریور سالجاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم بهروز دولتشاه رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نیروی زمینی ارتش درباره سومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش، گفت: امسال با توجه به شعار سال، قصد داریم این جشنواره را در سطح ملی و با حضور بیش از ۱۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه صنایع دفاعی در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون در حال جمع‌بندی طرح‌های ارائه شده به جشنواره هستیم. در نظر است که مراکز پژوهشی و آموزشی وزارت علوم و دانشگاه‌های سطح تهران به طور کامل در این جشنواره شرکت کنند.

سرتیپ دوم دولتشاه اضافه کرد: برابر تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش قرار است این جشنواره در سطح وسیعی برگزار شود و همه محققان اعم از نظامی و غیرنظامی می‌توانند طرح‌های خود که مرتبط با حوزه دفاعی است به این جشنواره ارائه کنند.

رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین‌نامه‌های رزمی نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی جشنواره در نظر است، از چهره‌های علمی و دفاعی کشور در این جشنواره دعوت به عمل آید.

امیر سرتیپ دوم دولتشاه در پایان درباره زمان برگزاری سومین جشنواره ملی شهید نامجو گفت: سعی خواهیم کرد سومین جشنواره ملی شهید نامجو شهریور امسال در هفته پژوهش یا هفته دفاع مقدس برگزار شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا