سیاسی

سپاه برای حفظ امنیت کشور جان می‌دهد/ در هر شرایطی حامی مردم هستیم



فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای سپاه برای حفظ امنیت و آرامش کنونی مردم جان داده و ما در هر شرایطی در کنار و حامی مردم هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ علی‌اکبر پورجمشیدیان در یادواره شهدای انصار و مهاجر شهرستان سقز که با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام اظهار داشت: صاحبان اصلی انقلاب، خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

وی با بیان اینکه امنیت کنونی حاصل خون شهداست، گفت: ما همواره خود را مدیون خون پاک شهدا و قدردان صبر و گذشت خانواده‌های معظم شهدا دانسته و تا آخرین قطره خون برای حفظ انقلاب اسلامی، راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با ذکر اینکه انتظار شهدا از ما این است که راه اصلی که خدمت به نظام و مردم است را گم نکنیم، تصریح کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبعیت از مقام معظم رهبری، کار و مدیریت جهادی برای خدمت به مردم از پیام‌ها و انتظارات شهداست.

وی با اشاره به اینکه شهدا مسیر حق را روشن کردند تا ما راه را گم نکنیم، عنوان کرد: به برکت خون پاک شهدا امنیت کامل و پایداری در سراسر کشور به ویژه غرب کشور و استان کردستان برقرار است.

پورجمشیدیان ابراز داشت: وجود 613 شهید انصار در شهرستان سقز حکایت از این داشته که مردم این دیار، عاشقانه کشورشان را دوست دارند و نقش تاریخی در حفظ مرزهای ایران داشته‌اند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان به‌دنبال ایجاد اختلاف، تفرقه و خدشه‌دار کردن وحدت و یکپارچگی کشور هستند، اما مردم بصیر، آگاه و هوشیار ایران الگویی برای همه ملت‌های مسلمان جهان بوده و در هر شرایطی مقابل بیگانگان ایستاده‌اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی ملت‌های آزادیخواه جهان است، عنوان کرد: دشمنان علی‌رغم همه توطئه‌ها و نقشه‌ها در سال گذشته و امسال در سالگرد اغتشاشات نتوانستند به اهداف شوم خود برسند چراکه خودِ مردم خواهان امنیت پایدار هستند.

وی تأمین امنیت پایدار را رسالت سپاه پاسداران خواند و تأکید کرد: نیروی زمینی سپاه برای حفظ امنیت و آرامش کنونی مردم کشور به ویژه کردستانی‌های غیور و همیشه در صحنه جان داده و همواره در هر شرایطی در کنار و حامی مردم هستیم.

پورجمشیدیان اظهار کرد: امیدوارم همواره قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم و در هر موقعیت و زمانی که هستیم، بدانیم هر چه داریم از برکت خون شهداست.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان تجلیل شد.

 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا