سیاسی

شهید سلیمانی به هیچ جناح، دسته و حزبی منتسب نبود

سلیمی در صحن مجلس:

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به هیچ وجه به جناح، دسته و حزبی منتسب نبود و دامن مهر خود را برای جذب همه فرزندان ایران گسترده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: امروز سالگرد شهادت سردار سلیمانی است. شهید سلیمانی جمهوری اسلامی ایران را محترم می‌دانست و حاضر بود جان خود را هزاران بار برای ملت فدا کند. شهید سلیمانی لحظه‌ای با دشمن فالوده نخورده و اعتقاد به ولایت فقیه را از شئون عاقبت‌بخیری می‌دانست.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید سلیمانی به هیچ وجه به جناح، دسته و حزبی منتسب نبود و دامن مهر خود را برای جذب همه فرزندان ایران گسترده بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملی ماست و ما هیچ‌گاه نسبت به انتقام از کسانی که در این ترور وی دست داشتند، عقب‌نشینی نخواهیم کرد. توقع‌مان این است که سازمان‌های بین‌المللی تمامی افرادی را که در این ترور دست داشتند از جمله ۵۶ نفری را که اسامی‌شان منتشر شده است، محاکمه کنند.

سلیمی ادامه داد: سازمان‌های بین‌المللی در برخورد با ترامپ، این هیتلر زمان که به صراحت اظهار به ترور شهید سلیمانی کرد، چه اقدامی کرده است؟

وی با اشاره به آلودگی هوا، گفت: امسال ۴۰ درصد تعطیلی‌ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است که این تعطیلات آسیب زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌کند. تا چه زمانی می‌خواهیم بنشینیم و فقط تعطیل کنیم؟ دستگاه‌های ذیربط چرا اقدام لازم را برای کاهش آلودگی هوا انجام نمی‌دهند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش قیمت مواد غذایی از جمله گوشت قرمز در روزهای اخیر مردم را کلافه کرده است، وزارت جهاد کشاورزی باید برای کنترل این وضعیت تدابیر لازم را اتخاذ کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا