سیاسی

طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در دستورکار قرار گیرد

حاجی‌دلیگانی در صحن مجلس:

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: باید ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی زودتر رفع شود تا این موضوع در صحن مجلس تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: چندی پیش طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی برای رفع ایراد به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد.

وی متذکر شد: بیشترین مراجعات به دفتر نمایندگان مجلس درباره مسکن است. الان ۴ ماه است که صدور پروانه ساختمانی‌ها معطل مانده و کارها متوقف شده است. باید گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح مذکور زودتر به مجلس ارائه شود و در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: صبح امروز با ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صحبت و تاکید کردم که زودتر ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را رفع و گزارش خود را به صحن مجلس ارائه دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن هم با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شده است که باید کمیسیون عمران مجلس زودتر ایرادات این طرح را رفع کنند و گزارش خود را به صحن ارائه دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا