سیاسی

طوفان‌الاقصی شکست غیرقابل ترمیم بر رژیم جعلی صهیونیستی تحمیل کرد

سردار سلیمانی:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فلسطینی‌های عزیز در عملیات افتخارآمیز طوفان‌الاقصی توانستند شکستی غیرقابل ترمیم را بر رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تحمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (سه‌شنبه) در سومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین (مقاومت) که در سالن پنج آذر این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: سومین سال است که این جلسه برای حمایت از مردم فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی و مسجدالاقصی برگزار می‌شود.

سردار سلیمانی افزود: امسال این جلسه در شرایطی برگزار می‌شود که فلسطینی‌های عزیز در عملیات افتخارآمیز طوفان‌الاقصی توانستند یک شکست غیرقابل ترمیم را بر رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تحمیل کنند و یک پیروزی بزرگ در کارنامه مقاومت این مردم مظلوم ثبت شد.

وی گفت: به مسئله فلسطین و مقاومت مردم در غزه می‌توان از زوایای مختلف نگاه کرد. مواجهه جهان غرب یا مواجهه تمدن غربی با کشورهای اسلامی و اسلام مواجهه عجیب و غریبی است. این مواجهه برای ما مسلمانان سوال و ابهام ایجاد کرده است. با بررسی دوره‌های مختلف به خصوص از بعد از دوره رنسانس، غرب به توانایی‌های کارشناسی و علمی دست یافت در حالی که این دستاورد غرب با ترجمه منابع علمی کشورهای شرقی حاصل شد با این حال وقتی غرب به علم دست یافت و قدرت جدیدی تولید کرد، از این دستاورد برای حمله و تسخیر سرزمین‌های اسلامی و نابودی اسلام و مسلمانان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: علت این رفتار غرب با مسلمانان، یهودیان صهیونیست بود و البته مسیحیان صهیونیست مقدمه شکل‌گیری یهودیان صهیونیست و شکل‌گیری مکاتب پس از دوره رنسانس بودند. یهودیان با برنامه و مر و فریب بر علیه اسلام و مسلمانان تاختند. مسجد الاقصی و بیت المقدس را در تهاجم‌هایشان علیه مسلمانان اشغال کردند. اولین ارتش صهیونیست‌ها برای اشغال بیت المقدس یک میلیون سرباز داشت. آنان همان زمان هم میلیون‌ها زن و کودک را در طی ۲۷۰ سال قتل عام کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به خرید خانه‌های فلسطینیان در چهارچوب قرارداد بالفور توسط مسیحیان یهودی افزود: یهودی‌ها با دروغ و تزویر خانه‌های فلسطینیان را خریدند و در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند و به این ترتیب دولت یهود پس از جنگ جهانی با حمایت انگلیس و آمریکا در سال ۱۹۴۸ شکل گرفت.

وی با تاکید بر این‌که «انقلاب اسلامی ایران سرآغاز فصل جدیدی از شکل گیری مقاومت مسلمانان در برابر رژیم اشغالگر قدس بود» در بخش دیگری از سخنانش همراهی افکار عمومی کشورهای غربی با مردم مظلوم فلسطین را مورد اشاره قرار داد و افزود: هزاران نفر از مردم آمریکا و کشورهای غربی در بطن دنیای غرب به خیابان‌ها و میدان‌های شهرهای مهم این کشورها آمدند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند. این یعنی پیروزی خون‌های مردم فلسطین بر ظلم رژیم صهیونیستی.

وی با نکوهش حمایت آمریکا، انگلیس، آلمان و سایر کشورهای غربی در حمایت از وتو قطعنامه‌های بین‌المللی گفت: کشورهای غربی با تحریک و حمایت صهیونیست‌ها کلیه قطعنامه‌های سازمان ملل را که به نفع مردم غزه صادر می‌شود را به نفع رژیم صهیونیستی وتو می‌کنند. صهیونیست‌ها پشت حمله به ایران، افغانستان، عراق و سایر کشورهای اسلامی قرار داشته است.

سلیمانی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین و واکنش مردم اوکراین، گفت: طبق آمار مقامات اوکراینی ۲۷ میلیون نفر از مردم این کشور به لهستان یا سایر کشورهای بلوک شرق مهاجرت کرده‌اند حتی جوان‌های اوکراینی برای فرار از خدمت در جنگ، رشوه می‌دهند. آیا این وضعیت در اوکراین قابل مقایسه با مقاومت جانانه مردم غزه هست؟

وی مقاومت را یک جریان جهادی برآمده از اعتقادات مسلمانان توأم با مظلومیت تاریخی دانست و افزود: راهبرد غلبه خون بر شمشیر همانطور که موجب پیروزی اباعبدالله الحسین در عاشورا شد، به عنوان یک جریان برای آزادی بشریت پیش روی مظلومان عالم قرار گرفته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا