سیاسی

فارس من| امضاهایی برای تشکر از نیروهای حافظ امنیت/ سردبیر پویش: حافظان امنیت اسطوره‌های کشور هستند


تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی را تحت عنوان(تشکر از ناجا و سپاه در برقراری امنیت کشور) در سامانه فارس من به ثبت رسانده و به نوعی تشکر خود را از حافظان امنیت با راه اندازی این پویش نشان داده اند.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: حافظان امنیت این روزها محبوب قلوب میلیون‌ها ایرانی هستند؛ حافظانی که اگر نبودند امروز جای جای ایران صحنه جنگ و خونریزی و بمب گذاری و ترور شده‌بود.

مردم ایران به خوبی می‌دانند که اگر لحظه ای در کشور امنیت از بین برود، دیگر فرصت هیچ کسب و کار و زندگی و تفریح و آسایشی نخواهد بود، به خوبی می‌دانند طلایه دار ایجاد امنیت در کشور کسانی هستند که این روزها در خط مقدم برخورد با آشوب گران قرار دارند و جانشان را سپر بلای امنیت کشور کرده اند.

در همین راستا، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی را تحت عنوان(تشکر از ناجا و سپاه در برقراری امنیت کشور) در سامانه فارس من به ثبت رسانده و به نوعی تشکر خود را از حافظان امنیت با راه اندازی این پویش نشان داده اند.

سردبیری که این پویش را به ثبت رسانده در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: در همه جای دنیا تندیس کسانی که جانشان را برای امنیت مردم سپر بلا کرده در معابر و خیابان می‌گذارند و به آن‌ها به دید اسطوره ها نگاه می‌کنند.

سردبیر این پویش  در ادامه معتقد می‌گوید: با تروریست‌ها و افرادی که به حافظان امنیت و نیروهای نظامی و امنیتی حمله کرده و قصد آشوب گری دارند به هیج عنوان نباید مماشات کرد.

در پایان شما هم اگر مایلید می‌توانید از اینجا در امضای این پویش سهیم باشید.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا