سیاسی

فرصت یک هفته‌ای به وزارت ورزش برای ارائه پاسخ قانع‌کننده به سؤال نماینده یزد


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ورزش برای پاسخ به سؤالات نماینده یزد در کمیسیون حاضر و بنا شد تا ظرف یک هفته پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای را درباره سؤالات نماینده سؤال‌کننده ارائه کند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سؤالات محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: در این جلسه سؤالات آقای جوکار درباره طرح‌های عمرانی وزارت ورزش و اقدامات این وزارتخانه در حوزه جوانان و مسائلی از این دست مطرح شد که پاسخ‌های وزیر، نتوانست برای نماینده سؤال‌کننده قانع‌کننده باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در نهایت بنا شد تا وزیر ورزش و جوانان ظرف یک هفته پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای را به صورت مکتوب به سؤالات نماینده یزد به کمیسیون ارائه کند و در آن زمان در صورتی که آقای جوکار از پاسخ وزیر قانع نشده باشد، ارجاع سؤال به صحن در کمیسیون به رأی گذاشته می‌شود.

جوکار خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از برنامه‌های این وزارتخانه درباره برگزاری نمایشگاه کتاب امسال به اعضای کمیسیون ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی افزود: در این گزارش به مواردی همچون ارتقاء کمّی و کیفی نمایشگاه امسال و همچنین تخصیص یارانه برای استفاده از اقشار فرهیخته و دانشجویان برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر از نمایشگاه کتاب اشاره شده بود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا