سیاسی

فعال دانشجویی دانشگاه الزهرا: قوه قضاییه با سلبریتی‌های قانون‌شکن برخورد قانونی کند


دبیر واحد زنان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا با اشاره به بازداشت ترانه علیدوستی، گفت: قوه قضاییه باید در مقابل افرادی که با بیان ادعاهای غیرقابل اثبات خود، آتش بیار این معرکه می‌شوند، مطابق عدالت قضایی برخورد کنند.

نرگس عابدینی دبیر واحد زنان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: برهمگان واضح است که امنیت روانی و جانی عامه جامعه بازیچه هیچ کس نیست، بعید به نظر می‌رسد در جای دیگر دنیا کسی به خودش اجازه بدهد زمانی که نظرش تا این حد ضریب دارد در مورد چیزی که خبر ندارد تا این حد  تخصصی نظر بدهد و یا از همه بدتر دروغ گویی را سر لوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود: در اتفاقات اخیر چنانچه شاهد بودیم، فضای مجازی مهم‌ترین بستری بود که روایت این اعتراضات و از جایی به بعد اغتشاشات را بزرگ‌نمایی کرده و رنگ‌ و لعاب براندازی به آن داده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: فعالیت برخی چهره‌های سینمایی و ورزشی، که غالبا با عنوان سلبریتی، شناخته می‌شوند، بیش از هر عامل دیگری، به این روایت‌ها که بعضا از بنیاد خلاف واقع بودند، ضریب داد.

وی ادامه داد: به جای مماشات و بخشش در خصوص این چهره‌ها که اعتبار خود را از مردم دارند، اما برای منافع شخصی خود، خدشه بر آرامش و امنیت مردم وارد می‌کنند؟! نباید این عده، خود را مصون از برخورد قانونی بدانند! قوه قضاییه و نهادهای ذی ربط آن، باید در مقابل افرادی که با بیان ادعاهای غیرقابل اثبات خود، آتش بیار این معرکه می‌شوند، مطابق عدالت قضایی برخورد کنند. 

دبیر واحد زنان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در پایان گفت: نتیجه این برخوردها این است که هم اغتشاشگران در اتفاقات این چنینی کنترل شود که به بهای بهم ریختن امنیت روانی جامعه هر کاری نکنند و هم به قدر کافی بازدارنده باشد تا باقی نیز به سرشان همچنین کارهایی نزند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا