سیاسی

قاضی‌زاده هاشمی: پرداخت حقوق و مستمری شهدای مدافع سلامت آغاز شده است


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در یک سال گذشته درصد جانبازی ۴۰ هزار نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس تعیین و پرداخت حقوق و مستمری شهدای مدافع سلامت نیز آغاز شده است.

حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز(سه‌شنبه، 22 آذر) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، آقای بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمت ‌الله علیه گزارشی از اعتبارات این سازمان در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای بختیاری عنوان کرد که ۸۰ درصد اعتبارات تخصیص یافته به کمیته امداد در سال ۱۴۰۱ محقق شده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در این جلسه رئیس کمیته امداد امام(ره همچنین خواستار افزایش اعتبارات این نهاد در بودجه سال ۱۴۰۲، چه در بخش تسهیلات خوداشتغالی و مسکن و چه در بخش افزایش مستمری مددجویان شد.

لطفی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد ارائه کرد.

وی افزود: آقای قاضی‌زاده هاشمی گفت که در یک سال گذشته درصد جانبازی ۴۰ هزار نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس تعیین و پرداخت حقوق و مستمری شهدای مدافع سلامت نیز آغاز شده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: رئیس سازمان بنیاد شهید در این جلسه خواستار افزایش اعتبارات این سازمان در بودجه سال آینده نیز شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا