سیاسی

قالیباف: باید راه برای حضور مردم در اقتصاد باز شود

در جلسه انتخاباتی با جمعی از نمایندگان؛

نماینده مردم شیراز در مجلس از جلسه محمد باقر قالیباف با جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس خبر داد.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عصر امروز (سه‌شنبه ۲۱ خرداد ماه) جلسه انتخاباتی محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: محمدباقر قالیباف برای انجام تبلیغات انتخاباتی خود از مجلس مرخصی گرفته است و جلسه امروز او با جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس، خارج از مجلس برگزار شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان فعلی و ادوار مجلس که در این جلسه حاضر بودند، حمایت خود را از قالیباف و برنامه‌های او برای ریاست جمهوری اعلام کردند.

قادری گفت: این جلسه حدود دو سال به طول انجامید و نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره راه‌های برون‌رفت کشور از مشکلات اعلام کردند.

وی اظهار کرد: قالیباف هم در این جلسه توضیحاتی درباره وضعیت کشور داد و تاکید کرد که اگر مردم او را به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب کنند، به دنبال آن است که از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده کند و تاکیدش بر آن بود که باید اقتصادمان مردمی شود و راه برای حضور مردم در اقتصاد باز شود و مردم در عرصه اقتصادی کشور مشارکت داشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا