سیاسی

قالیباف: با تصویب طرح سامان‌دهی اجاره‌بهای مسکن، قوانین سه‌گانه مجلس برای مسکن نهایی شد


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مسکن در نقشه راه مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور از اهمیت زیادی برخوردار بوده‌است که با تصویب طرح سامان‌دهی اجاره‌بهای مسکن، قوانین سه‌گانه مجلس برای مسکن نهایی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه 28 خرداد، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: ضمن تشکر از تلاش عزیزانمان در مجلسلازم می‌دانم گزارشی در رابطه با مسکن به اطلاع مردم عزیز برسانم. 

وی افزود: همه ما می‌دانیم که امروز مسکن از مهم‌ترین مسائل مردم در سبد هزینه‌های خود خانوار محسوب می‌شود و به‌همین دلیل این موضوع در نقشه راه مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور از اهمیت زیادی برخوردار بوده‌است که با تصویب طرح سامان‌دهی اجاره‌بهای مسکن، قوانین سه‌گانه مجلس برای مسکن نهایی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس یازدهم در مدت زمان فعالیت خود ۳ گام اساسی و مهم برای حل معضل مسکن برداشت. برای تسهیل تولید مسکن طرح جهش تولید مسکن تصویب شد تا دست دولت برای ساخت مسکن باز شود و امروز نیز دولت محترم به پشتوانه همان قانون به‌دنبال ساخت مسکن است؛ برای وارد کردن چندین میلیون مسکن احتکار شده به بازار مسکن، قانون مالیات بر خانه‌های خالی تصویب و ابلاغ شد و در گام آخر مجلس در هفته گذشته با تصویب یک قانون مؤثر با استفاده از تجربه بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا زیرساخت قانونی برای مقابله با آشفته بازار اجاره مسکن را ایجاد کرد.

 در حال تکمیل است…


آگهی
دکمه بازگشت به بالا