سیاسی

قالیباف: نیازمند مدیری قوی در دولت هستیم

در میزگرد «اقتصادی»؛

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نیازمند مدیری قوی در دولت هستیم که اقتدار زیادی داشته باشد و اجرای قوی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف امشب در برنامه میزگرد اقتصادی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه اول سیما پخش شد، گفت: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی افتخارات زیادی آفریده و در حوزه دفاعی و علم و دانش و تحقیق و قدرت نرم و مردم سالاری دینی افتخاراتی داشته‌ایم، اما نباید از چالش‌های خود فاصله بگیریم.

قالیباف تاکید کرد: رشد سالانه اقتصادی ما در یک دهه اخیر کمتر از یک درصد بوده اما تورم بسیار شدید است و همین باعث شده که دخل و خرج برخی از اقشار ما با هم همخوانی نداشته باشد و باید مسائلی مانند سلامت و اوقات فراغت خود را از دست دهند.

وی ادامه داد: ما نیازمند مدیری قوی در دولت هستیم که اقتدار زیادی داشته باشد و اجرای قوی داشته باشد و بتواند در طول برنامه هفتم دقیقاً به مردم بگوید چه در زمین و زیرساخت‌ها داریم و چه سر سفره مردم وجود دارد. شکی نیست که باید یکسری اصلاحات اقتصادی انجام شود. بخشی از فشار اقتصادی و تحریم‌ها ناشی از کار دشمن است اما بی تدبیری، بی عرضگی هم آثار سویی دارد و ریشه اصلی حیف کردن سرمایه‌های ماست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مهار تورم و رشد اقتصادی دو کار مهم است که برای رفع مشکلات اقتصادی مهم است. برای رفع کسری بودجه و ناترازی بانکی باید چاره‌اندیشی شود.

در حال تکمیل

آگهی
دکمه بازگشت به بالا