سیاسی

قوای مسلح پرچم‌دار اقتدار هستند

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: امروز پرچم دار اقتدار، قوای مسلح هستند این اقتدار به صیانت و حفاظت احتیاج دارد و اولین قدم، حفظ امنیت و آرامش برای این مجموعه است.

به گزارش ایسنا،- حجت الاسلام و المسلمین علی عبداللهی در مراسم معارفه و تکریم مدیر کل مرکز حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه امروز در دستگاه قضا تحول و تعالی نهادینه شده است، گفت: هم اکنون سایر دستگاه‌ها نیز به تاسی از قوه قضاییه تحول و تعالی را دنبال می‌کنند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با تاکید براینکه تحول و تعالی مبنای خدمت است، گفت: خروج از ظلمت و ورود به نور برای انسان ترسیم شده و خداوند متعال انسان را جانشین خود معرفی کرده است در همین راستا خداوند قرآن و رسول اکرم را به عنوان تکمیل کننده وحی در اختیار انسانی که به دنبال تحول و تعالی است قرار داده است.

وی با بیان اینکه آن چه که توسط پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار انجام گرفت مصدر اصلی تحول بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ادامه حرکت تحولی ائمه اطهار بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، مهم‌ترین دلیل اقتدار جمهموری اسلامی ایران هستند، افزود: امروز پرچم دار اقتدار، قوای مسلح هستند این اقتدار به صیانت و حفاظت احتیاج دارد و اولین قدم، حفظ امنیت و آرامش برای این مجموعه است.

 عبداللهی با بیان این که وظیفه اولیه ما صیانت است، تصریح کرد: این صیانت باید تحول آفرین باشد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در ادامه به اهمیت نقش قضات در سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: برای قاضی در سازمان قضایی نیروهای مسلح نباید هیچ شکی در شجاعت، سخاوت و علمش وجود داشته باشد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی از اقدامات بیگ‌مرادی مدیر کل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح تقدیر کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی نیروهای حفاظت اطلاعات گفت: افرادی که در این منصب قرار می‌گیرند باید وفادار به قانون اساسی و ولایت فقیه باشند و با ارباب رجوع، رفتار مناسب و شایسته‌ای داشته باشند.

 پورخاقان ضمن تشکر از بیگ‌مرادی گفت: از مدیر کل جدید حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح درخواست میکنم راه تقوا را ادامه دهد و حفظ آبروی رفتار سرلوحه کارش باشد.

وی با تاکید بر حفظ آبروی افراد در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد: می‌توانیم با تذکر و نظارت به موقع، از وقوع جرم پیشگیری کنیم.

در ادامه این جلسه مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از همه اعضای شورای معاونین و دادسراها انتظار دارم به ما کمک کنند تا بتوانیم به بهترین شکل به وظیفه خودعمل کنیم و امیدوارم عملکرد ما در راستای تحول باشد.

مسلم محمدیاران با اشاره به برنامه‌های پیش روی خود گفت: باید توجه خود را به مسئله پیشگیری معطوف کنیم و اگر اولویت پیشگیری و صیانت باشد امیدافرینی محقق خواهد شد.

در این مراسم بیگ مرادی مدیرکل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح، به ارائه نکاتی در زمینه بهبود عملکرد این مجموعه پرداخت.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا