سیاسی

قیمت‌گذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه در هفته‌های آینده انجام می‌شود

پس از تأیید صورت‌های مالی؛

شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: پس از تأیید صورت‌های مالی توسط حسابرسی در هفته‌های آینده هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و نشست‌های مستمر، در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ با حکم دادگاه شعبه ۲۱ حقوقی، خلع ید بخش خصوصی از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه صورت گرفت و مالکیت آن مجدداً به دولت واگذار شد.

وی گفت: در نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس جمهور، مالکیت قطعی کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تعیین واگذار شد که این امر، یکی از مطالبات جدی کارگران و مردم بوده به این دلیل که این مجموعه تاکنون مدیریت خوبی داشته است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس افزود: با توجه به اینکه حسابرسی‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماه‌های قبل آغاز و صورت‌های مالی ارائه شده است، مقرر شده مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه در هفته‌های آینده برگزار شود که پس از تأیید صورت‌های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت.

کعب عمیر بیان کرد: پس از قیمت‌گذاری شرکت نیشکر هفت تپه انتقال مالکیت این شرکت به توسعه نیشکر خوزستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور خواستار تسریع روند واگذاری قطعی مالکیت شرکت نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر خوزستان شدم که معاون اول رئیس جمهور از وزیر اقتصاد خواست با توجه به داشتن اهلیت و صلاحیت لازم شرکت توسعه نیشکر این درخواست را در اولویت کاری قرار بدهد.

وی اظهار کرد: پس از پیگیری‌ها، وزیر اقتصاد با دستوراتی از سازمان خصوصی سازی خواست که روند انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به توسعه شرکت نیشکر خوزستان را تسریع دهد.

کعب عمیر گفت: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به توسعه نیشکر خوزستان می‌تواند باعث رونق اقتصادی منطقه شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا