سیاسی

ما از مافیای دارو کم ضربه نخورده‌ایم

شیخی در جلسه علنی مجلس:

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما از مافیای دارو کم ضربه نخورده‌ایم؛ وزارت اقتصاد باید مشکلات معیشتی مردم را حل کند نه اینکه پای خودش را در کفش حوزه سلامت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا شیخی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره ارزیابی اثر بخشی سیاست گذاری‌ها و اقدامات عملیاتی دستگاه‌های مسؤول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تأمین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور، گفت: ما از مافیای دارو کم ضربه نخورده‌ایم.

وی ادامه داد: وزارت اقتصاد باید مشکلات معیشتی مردم را حل کند نه اینکه پای خودش را در کفش حوزه سلامت کند و با مجوز دادن به پلتفرم‌ها، امکان فعالیت را برای آنها ایجاد کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گران‌فروشی و کمبود دارو کافی نیست که عرصه دیگری برای کاسبان سلامت درست شده است؟ تنها دغدغه‌ای که وزارت اقتصاد بیان می‌کند دفاع چشم بسته از پلتفرم‌ها برای تسهیل دسترسی مردم به دارو است.

شیخی اظهار کرد: فرض کنیم تمام زیرساخت‌های پلتفرم‌ها برای فروش اینترنتی دارو فراهم شود و ضوابط را اجرا کند، اما اگر این سکوها یک داروی اشتباهی را به بیماری برسانند و اتفاقی برای آن بیمار بیفتد و منجر به فوت شود، آیا آن پلتفرم و سکوی اینترنتی پاسخگو است؟

آگهی
دکمه بازگشت به بالا