سیاسی

متکی: علی‌رغم هتاکی‌ها به قرآن علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است


رئیس خانه احزاب گفت: علی‌رغم هتاکی‌ها به قرآن،علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته و همچنین همراهی دولت سوئد با هتاکان قرآن‌سوزی مایه تأسف است.

مهدی عرب‌صادق مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به تشریح جزئیات بیست و یکمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: در ابتدای نشست امروز شورای مرکزی خانه احزاب ایران، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران با محکومیت شدید اقدامات غرب برای القای اسلام هراسی، گفت: «علی‌رغم این هتاکی‌ها، علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است و همچنین همراهی دولت سوئد با هتاکان قرآن‌سوزی مایه تأسف است و خانه احزاب به شدت این اقدام را محکوم می‌کند».

 

این عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: در این جلسه رئیس خانه احزاب ایران با هشدار به رژیم‌ صهیونیستی که باید بداند بادی که می‌کارد، طوفان درو می‌کند، گفت که «امروز مسیر نابودی این رژیم آغاز شده است و پایان اسرائیل نزدیک است».

عرب‌صادق در خصوص همایش‌های فصلی خانه احزاب ایران گفت: در روز ۲۲ تیرماه همایش انتخابات در وزارت کشور برگزار خواهد شد که از هر سه فراکسیون اصولگرایان اصلاح‌‍طلبان و مستقلین ۵ نفر سخنرانی مبتنی بر راهکار خواهند داشت و همچنین برگزاری همایش دیگری با موضوع شرایط اقتصادی کشور، دغدغه‌ها و راهکارها به تصویب در این جلسه رسید و به بحث گذاشته شد.

 

عرب‌صادق در ادامه گفت: در این نشست هر سه فراکسیون اصولگرایان اصلاح‌طلبان و مستقلین، جنایات اخیر صهیونیست‌ها در جنین را که خلاف مصوبات سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل است محکوم کردند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در این جلسه نیره قوی رئیس کمیته بانوان خانه احزاب ایران حضور یافت و کلیات برنامه‌های کمیته بانوان و خواسته‌های این کمیته از احزاب را مطرح کرد.

مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران جزئیاتی از بررسی، نحوه تنظیم و طراحی همایش اقتصادی در سه محور اصلی مطالبات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد، اشکالات بودجه‌بندی سالانه و دیپلماسی اقتصادی در این جلسه و با دعوت از مسئولین ارشد دولت و مجلس و اعضای اقتصادی کابینه دولت و مجلس و اصحاب رسانه خبر داد که دبیری این همایش به رامین مهمانپرست محول شده است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا