سیاسی

مجلس فردا جلسه‌ای غیرعلنی با دولتمردان درباره ارز برگزار کند

نجابت در صحن مجلس:

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه جلسه‌ای غیرعلنی و غیررسمی درباره موضوع ارز با حضور مسئولان دولتی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله نجابت در جلسه امروز (چهارشنبه ۳ اسفند ماه) در اخطاری، گفت: روز گذشته در مجلس جلسه‌ای غیر علنی با موضوع ارز داشتیم و قرار بود که امروز نیز نماینده‌ای از دولت در مجلس حضور پیدا کند که این جلسه به روز شنبه موکول شده است.

وی بیان کرد: علنی یا غیر علنی بودن جلسه مذکور که از سوی برخی از نمایندگان مجلس درباره آن صحبت شد، موضوعی قابل بحث است که هیئت رئیسه درباره آن تصمیم خواهد گرفت اما تذکر من این است که مردم، مجلس و دولت را جدا از هم نمی‌دانند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است نمایندگان مجلس پیش بینی کرده باشند تا پنجشنبه و جمعه آخر هفته را جهت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود بروند اما موضوع این است که قیمت ارز منتظر نمایندگان مجلس نمی‌ماند که کاهش یا افزایش پیدا کند.

نجابت ادامه داد: گفته شده که جلسه غیر علنی روز شنبه که قرار است با حضور دولت درباره موضوع ارز برگزار شود ۴۵ دقیقه است، این در شرایطی است که نتیجه‌ای از جلسه ۴۵ دقیقه‌ای حاصل نمی‌شود. از ریاست مجلس و اعضای هیئت رئیسه مجلس درخواست دارم تا روز پنجشنبه جلسه غیرعلنی و غیررسمی درباره موضوع ارز برگزار کنیم. اگر این موضوع امکان‌پذیر نیست، فراکسیون می‌تواند تشکیل جلسه دهد.

وی اظهار داشت: اگر هفته آینده وارد بررسی بودجه شویم، آئین‌نامه اجازه نمی‌دهد موضوع دیگری را در دستورکار قرار دهیم. بنابراین می‌طلبد با برگزاری نشستی در روز پنج‌شنبه مسئولان دولتی در مورد موضوع ارز توضیح دهند و هیئت رئیسه نیز به برگزاری این نشست توجه داشته باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا