سیاسی

مجموعه‌های نظامی آمریکایی برای نهادهای بین‌المللی سیاست‌گذاری می‌کنند

مجموعه‌های نظامی آمریکایی برای نهادهای بین‌المللی سیاست‌گذاری می‌کنند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متاسفانه وقتی در همه سازمان‌های بین‌المللی حتی در حوزه سلامت و فرهنگ و در حوزه های مختلف شاهد تدوین سیاست‌ها و دکترین مجموعه‌های پنتاگون و مجموعه‌های نظامی هستیم، معلوم است که نهادهای نظامی آمریکایی خط مشی نشان می‌دهند و برای نهادهای بین‌المللی سیاست‌گذاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام خسروپناه با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که چرا قوانین شورای حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی مشمول جنایات اسراییل در غزه نمی‌شود، اظهار داشت: متاسفانه وقتی در همه سازمان‌های بین‌المللی حتی در حوزه سلامت و فرهنگ و در حوزه های مختلف شاهد تدوین سیاست‌ها و دکترین مجموعه‌های پنتاگون و مجموعه‌های نظامی هستیم، معلوم است که نهادهای نظامی آمریکایی خط مشی نشان می‌دهند و برای نهادهای بین‌المللی سیاست‌گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: نهادهای بین‌المللی هم به جای اینکه به فکر منافع مردم و مظلومین باشند از اقدامات جنایت‌گران علیه مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید از امنیت و منافع خود دفاع کنند، گفت: وظایف بسیار سنگینی در این نقطه عطف تاریخی بر عهده کشورهای اسلامی قرار دارد.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا