سیاسی

مخبر: دستگاه دیپلماسی عناد بدخواهان نظام را با شکست مواجه کرد

در منزل حمید نوری؛

سرپرست ریاست جمهوری امروز در منزل حمید نوری حضور یافت و گفت: دستگاه دیپلماسی با رویکرد عزتمندانه و مقتدرانه، کینه‌جویی و عناد بدخواهان نظام را با شکست مواجه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری صبح امروز (دوشنبه) و همزمان با عید سعید قربان با حضور در منزل حمید نوری ایرانی بازداشت شده در سوئد، ضمن تبریک آزادی وی، تاکید کرد: شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و حسین امیرعبداللهیان پیگیری‌های بسیاری برای آزادی شما از زندان‌های سوئد داشتند و دستگاه دیپلماسی و نهادهای امنیتی با تکیه بر دیپلماسی عزتمندانه و مقتدرانه، توانستند کینه‌جویی بدخواهان نظام، منافقین و جریان شکست خورده ضد انقلاب را با شکست مواجه کنند.

مخبر با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های گسترده دشمنان ملت ایران و جریانات معاند برای محکومیت حمید نوری در این پرونده غیرحقوقی و تلاش برای اثبات اتهامات بی‌اساس علیه وی، افزود: عصبانیت و ناامیدی اردوگاه ضدانقلاب در چند روز اخیر در کنار صبر و مواضع درست شما، مایه عزت ملت ایران، خانواده و دوستداران‌تان شد.

همچنین در این دیدار حمید نوری با قدردانی از تلاش‌های دولت سیزدهم به ویژه وزیر خارجه فقید در روند آزادی وی از زندان‌های سوئد، توضیحاتی از چگونگی اسارت و دوران حبس خود در زندان‌های این کشور به سرپرست ریاست جمهوری ارائه کرد.

نوری با بیان اینکه اطلاع از شهادت آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان از تلخ‌ترین حوادث دوران زندان بود، افزود: غربی‌ها فقط در شعار خود را مدافع حقوق بشر نشان می‌دهند، اما در عمل هیچ پایبندی به این امور ندارند و در دوران زندان از تأمین حداقل درخواست‌های من از جمله قرآن و ادعیه اجتناب کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا