سیاسی

مردم‌سالاری دینی الزاماتی دارد

میرسلیم در اجلاس سراسری حزب موتلفه:

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مردم‌سالاری دینی روشی است که امام خمینی (ره) به درستی تشخیص داد تا بتوانیم کشور را بر پایه آن اداره کنیم که البته مردم‌سالاری دینی الزاماتی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری و گردهمایی انتخاباتی این حزب که با موضوع انتخابات مجلس دوازدهم و با شعار مجلس تحولی و تکاملی صبح امروز (پنج شنبه ۲۰ مهر ماه) برگزار شد، طی سخنانی گفت: طبق اصل ۵۶ قانون اساسی حاکمیت متعلق به خداوند است و پروردگار انسان را بر سرنوشت خویش حاکم قرار داده است.

وی افزود: مردم سالاری دینی روشی است که امام خمینی (ره) به درستی تشخیص داد تا ما در سایه آن بتوانیم کشور را بر پایه آن اداره کنیم.

این نماینده مجلس اذعان داشت: شیوه مردم سالاری دینی الزاماتی دارد. اگر در سال ۵۷ مرحوم بهشتی و یارانشان تشخیص دادند و حزب جمهوری اسلامی را تشکیل دادند و این تشخیص به درستی شکل گرفت، به این دلیل بود که برای اجرای درست حاکمیت چاره‌ای نداریم که حزب داشته باشیم.

میرسلیم اظهار داشت: البته فعالیت‌های جمعیت موتلفه قبل از حزب جمهوری اسلامی و از سال ۴۲ آغاز شد و فعالیت‌های این حزب بعد از پیروزی انقلاب با حزب جمهوری اسلامی ادغام و همراه شد.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: در خرداد ۱۳۶۶ به دلیل اختلاف‌های درونی که از سوی میرحسین موسوی وارد آمد، ناچار شدیم حزب را تعطیل کنیم ولی مجدداً از سال ۷۲ دوره دوم فعالیت حزب موتلفه را شروع کردیم و امسال ۳۰ سال است که از دوران دوم فعالیت‌های حزب می‌گذرد.

در حال تکمیل

آگهی
دکمه بازگشت به بالا