سیاسی

مردم سرلیست فهرست ائتلاف امنا هستند

نظام‌الدین موسوی:

عضو لیست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) در تهران گفت: در ائتلاف «امنا» اعلام کردیم سر لیست ما مردم هستند که به ما رأی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، «سید نظام الدین موسوی» عضو لیست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) در تهران، امروز در گردهمایی انتخاباتی مردمی این ائتلاف در سالن شهید کبکانیان مجموعه شهید شیرودی اظهار کرد: ائتلاف «امنا» بر اساس شاخص‌محوری و نه شخص‌محوری شکل گرفته است.

وی افزود: امنا از گروه‌های مختلفی گرد هم آمدند، از جمله تشکل‌های سیاسی و اجتماعی و نیز شاخص‌هایی برای خودشان تعریف کرده و بیانیه مشترکی را امضا کردند که در آن اهداف ائتلاف مشخص شده است.

موسوی ادامه داد: گام اول ما برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است که پس از بررسی‌های مختلف و متعددی که به دست آمد که از جمله مصاحبه با بیش از هزار کاندیدا، به ۳۰ نامزد برای حوزه انتخابیه، تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس رسیدیم.

عضو لیست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تهران افزود: شاخص‌های امنا ارزشی، انقلابی، تخصصی و سرآمد است و بر اساس ارزش‌ها و تخصص‌های افراد عمل خواهیم کرد و سهمیه‌بندی را کنار گذاشته‌ایم.

وی اظهار کرد: نگاه به اشخاص را کنار گذاشتیم و اینکه فردی در سرلیست قرار بگیرد و پایین‌تر از آن، افرادی بیایند که در زیر آن، سر لیست حضور داشته باشند و بر اساس روابط شخصی و فردی در فهرست باشند را کنار گذاشته‌ایم؛ همچنین در ائتلاف امنا اعلام کردیم سر لیست ما مردم هستند که به ما رأی می‌دهند.

موسوی گفت: فهرست‌هایی هستند که پدرخوانده بر اساس مسایل شخصی آن را می‌بندند اما افراد در ائتلاف امنا بر اساس شخصیت و نزدیکی خود به ارزش‌های انقلابی، بصیرت و آگاهی سیاسی و نیز حضورش در بزنگاه‌های انقلاب در لیست قرار می‌گیرند.

کاندیدای مجلس دوازدهم تاکید کرد: لیست امنا انسجام گفتمانی دارد و کسانی که در لیست حضور دارند، علاوه بر تخصص‌های مختلف و سوابق اجرایی، ۱۰ تا ۱۲ نفر نیز نماینده ادوار در این فهرست حضور دارند.

موسوی تصریح کرد: ان‌شاءالله امنا با یک پیشرفت شگرف، موفقیت‌های رو به جلویی را رقم خواهد زد و آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.

وی بیان کرد: مجلس آینده مجلس کارآمدی و نه کارورزی است؛ بنابراین همه ما یکدست و یکپارچه با هویت انقلابی، مجلسی را رقم خواهیم زد که اولویت آن، گره‌گشایی از مسایل کشور و جوانان است.

موسوی با انتقاد از اظهارات اخیر حداد عادل گفت: در واقع ائتلاف امنا، نهال جوانی است که حتماً به درخت بلند در گام دوم انقلاب تبدیل خواهد شد؛ ما دیگر نخواستیم پاسوز ناکارآمدی برخی باشیم و بر خلاف آنچه که گفته شد، پاجوش نیستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا