سیاسی

مرکز شهید زیادیان جوانان را به جامعه باز می گرداند

سردار سلامی:

فرمانده سپاه پاسداران در مرکز چند منظوره شهید زیادیان گفت: در این‌مکان با استفاده از فضای تولید ،اشتغال ،صیانت و درمان معتادان از وضعیت قبلی نجات پیدا می کنند و به جامعه باز می گردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین افتتاح مرکز چند منظوره شهید زیادیان” با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی از مسئولان آن روز پنجشنبه برگزار شد.

فرمانده سپاه افزود: در این مرکز ظرفیت چهار هزار و ۵۰۰ نفره برای درمان و بازگشت معتادان به جامعه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این مکان با استفاده از فضای تولید و اشتغال و صیانت و درمان معتادان از وضعیت قبلی نجات پیدا می‌کنند و به جامعه باز می‌گردند.

سردار سلامی تصریح کرد: کارگاه‌های متنوع دیگری هم در این مجموعه وجود دارد که قادر است جوانانی که متاسفانه به اعتیاد روی آوردند را به زندگی باز گرداند. این مکان مجموعه‌ای برای بازگشت به زندگی جوانان است.

فرمانده سپاه گفت: کاهش پدیده اعتیاد در میان جوانان از اهداف اصلی است، اعتیاد کانون خانواده‌ها و جامعه را فرو می پاشد و خود شخص را نابود می‌کند.

سردار سلامی تاکید کرد: جامعه پویا جامعه‌ای است که به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و در اینجا ظرفیت بزرگی برای این کار ایجاد شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا