سیاسی

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی: جنایت تروریستی شیراز نشانه عجز دشمنان انقلاب است


مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی با اشاره به حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ گفت: جنایت تروریستی شیراز نشانه عجز دشمنان انقلاب اسلامی است.

حسن موسی‌پور مسئول بسیج خوارزمی در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با محکومیت حمله تروریستی اخیر شاهچراغ، گفت: بار دیگر جانیانی از گروهک‌های منحرف تکفیری در حریم امن و آسمانی حضرت شاهچراغ دست به وحشی‌گری زدند که قلب هر انسان آزاده و مسلمان را به درد آورد.

 وی افزود: قطعا این اقدامات کینه توزانه تروریستی در به شهادت رساندن مردم بی دفاع، نشانه عجز دشمنان انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: تروریست های تکفیری در کنار تفرقه‌افکنی و ایجاد آشوب و فتنه‌گری‌های قومی مذهبی در نقاط تلفیقی کشور عزیزمان، با اقدامی تروریستی تعدادی از نمازگزاران حرم مطهر فرزند باب الحوائج، حضرت امام موسی کاظم(ع) را به شهادت رساندند، تا به خیال خام خود با نام اسلام و دین، تیشه به ریشه درخت اسلام ناب بزنند.

وی در ادامه سخنانش گفت: ملت بصیر و صبور ایران با شناخت توطئه‌های پیچیده دشمنان اسلام، همیشه خنثی کننده نقشه‌های آنان بوده‌اند و این حوادث، استحکام پولادین ملت ایران را متزلزل نخواهد کرد.

موسی پور تاکید کرد: شهدای گرانقدر این حادثه به خیل اصحاب آخرالزمانی سیدالشهداء(ع) پیوستند اما بدون تردید تحرکات مذبوحانه غربی، عبری و عربی این روزها در ایران عزیز با مقاومت ستودنی مردم شهیدپرور کشورمان به شکست و نابودی می‌انجامد.

مسئول بسیج خوارزمی در پایان تاکید کرد: ضمن محکوم کردن جنایت‌های تکفیری و استکبار جهانی علیه مردم مظلوم ایران، از دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه خواستار مجازات عاملان و حامیان این جنایت تروریستی هستیم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا