سیاسی

معاندین در تخریب سپاه، ذهن جوانان را نشانه رفته‌اند


نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: یکی از دغدغه‌های معاندین حملات سایبری و مدیریت ذهن جوانان است که متعدد است و مدام در حال تولید محتوای مختلف هستند که بتوانند حرف خود را به کرسی بنشانند که تخریب سپاه یکی از آنها است.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تخریب هایی که اخیراً عده ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارند، اظهار داشت: اینطور موارد و نمونه‌های مشابه به دسته‌های مختلفی تقسیم می شوند که یک دسته برنامه ریزی شده و از طرف خارج و معاندین هستند و هدف، راهبرد و نقشه‌هایی دارند که راهبرد اصلی شان این است که ذهن ملت ایران را معماری و مهندسی کنند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های معاندین حملات سایبری و مدیریت ذهن جوانان است که متعدد است و مدام در حال تولید محتوای مختلف هستند که بتوانند حرف خود را به کرسی بنشانند که تخریب سپاه یکی از آنها است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در داخل ما دو دسته داریم که متاسفانه یک دسته با معاندین همراهی می‌کنند و با علم و عامدانه این کار را می‌کنند و عناد دارند و به دنبال این هستند که همان خط و مشی را بروند.

طاهری بر همین اساس یادآور شد: یک دسته دیگر هم قشر خاکستری هستند که اگر برایشان تبیین شود آن مسیر را تکرار نمی‌کنند اما در فضای مجازی آنچه می‌بینند این است که رسانه‌ای آن را منتشر کرده پس حتما بی دلیل نمی چرخد و قبول می‌کنند و برای گروه‌های خود و اطرافیان این موارد را ارسال می‌کنند.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: ما کاری با آن دو دسته اول نداریم و قطعا به دنبال تخریب و تضعیف نظام هستند، اما آنچه ما باید انجام دهیم این است که با تبیین و عکس آن (شایعات) را انجام دادن، بتوانیم موارد دشمن را خنثی کنیم چرا که قشر انبوهی از مردم و جوانان هستند که خیلی هم تحقیق نمی‌کنند موارد معاندین را باور کردند و در حال گسترش آن هستند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا