سیاسی

معیشت مردم خط قرمز ماست/ مردم با اخلالگران همراهی نمی‌کنند

راستینه در صحن مجلس:

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان نفاق و فتنه‌انگیز و ضدانقلاب در یک برنامه‌ریزی گسترده سوار بر موج اعتراضات مردمی شدند اما مردم با آنان همراهی نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با تقدیم بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ جانباز دفاع مقدس و ۱۳ شهید مدافع حرم به ولایتمداری و دفاع از نظام و انقلاب شهره شده‌اند.

وی بیان کرد: متأسفانه جریان نفاق و فتنه‌انگیز و ضدانقلاب در یک برنامه‌ریزی گسترده سوار بر موج اعتراضات مردمی شدند و با تعرض به دفاتر ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج یک بار دیگر دشمنی خود را با ملت به تصویر کشیدند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با هوشیاری مردم و حضور آنها در صحنه موضوع مدیریت شده است. جریان ضدانقلاب و فتنه‌انگیز شب گذشته با هدایت شبکه‌های معاند نظام از جمله بی‌بی‌سی و اینترنشنال به صورت مسلح به پایگاه بسیج مردمی حمله کردند و فرزندان مظلوم بسیج را که همواره مدافع مردم و سنگ صبور آنها بودند، مورد هدف قرار دادند که تعدادی از بسیجیان زخمی و یکی از آنها با تیر مستقیم جریان نفاق مورد هدف قرار گرفت.

راستینه متذکر شد: مردم ایران زخم‌های بسیاری از سازمان منافقین بر پیکره‌شان وارد شده و در فتنه‌های مختلف از مردم صبور ایران انتقام گرفته شده است. بنده ضمن تشکر از صبر و هوشیاری مردم در عدم همراهی با اخلالگران و ضدانقلابی‌ها، از مسئولان و دستگاه‌های ذیربط می‌خواهم با مسببان این جنایت‌ها قاطعانه برخورد کنند و نسبت به احقاق حقوق آسیب‌دیدگان اقدام عاجل به عمل آورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معیشت مردم خط قرمز دولت و مجلس است و اجازه نخواهیم داد معیشت مردم در این اصلاحات اقتصادی آسیب ببیند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا