سیاسی

ملت ایران با حضور مرزداران همواره احساس امنیت و آسایش می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان این ملت ایران همواره با حضور مرزداران در مناطق مرزی، احساس امنیت و آسایش می‌کنند، گفت: ایجاد امنیت پایدار که مولفه اصلی برای پیشرفت کشور است، توسط شما جوانان صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:


به گزارش ایلنا،  حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه گردان‌های تیپ ۱۹۲ نزاجا مستقر در نوار صفر مرزی جنوب غرب کشور ضمن تبریک به مناسبت  فرا رسیدن سال جدید با بیان این که ملت ایران همواره با حضور مرزداران در مناطق مرزی، احساس امنیت و آسایش می‌کنند، گفت: ایجاد امنیت پایدار که مولفه اصلی برای پیشرفت کشور است، توسط شما جوانان صورت می‌پذیرد.

وی با تاکید بر نقش مرزداران در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان افزود: ایستادگی و فداکاری شما جوانان، موجب شده تا تمامی کشورهای دنیا به امنیت ایران اسلامی رشک بورزند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که مرزداران با روحیه پرصلابت خود، همواره در جهت دفاع از کیان کشور می‌کوشند، اظهار داشت: تمامی افراد جامعه باید با الگوگیری از مرزداران، در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده و از ارزش‌های دینی، ملی و میهنی دفاع کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران، حرم امن اهل‌بیت (ع) است، تصریح کرد: همه کسانی که به نحوی برای دفاع از کشور تلاش می‌کنند، به نوعی مدافع حرم محسوب می‌شوند. بازپس گیری مرزهای کشور از دست دشمن بعثی، کار بزرگی بود که رزمندگان ولایتمدار، آن را با موفقیت انجام دادند.

وی با تاکید بر شباهت بی‌بدیل دوران دفاع مقدس با واقعه کربلا عنوان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در تمامی عملیات‌ها برای دفاع از دین و کشور، تا آخرین توان با تمام سختی‌ها جنگیده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که مرزداران، امانت‌داران رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند، بیان داشت: مرزداران همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس از تمام تعلقات دنیوی خود عبور می‌کنند تا دشمن نتواند از ارزش‌های انقلاب اسلامی عبور کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانید توام با سلامتی و اقتدار، همانند شهدا مسیر حق را ادامه دهید و نگذرانید دشمنان حتی خیال خام تجاوز به ذره‌ای از خاک کشور را داشته باشند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا