سیاسی

ملت ایران با عبور از همه سختی‌ها، اقتدار خود را در اوج نگه داشته است

ملت ایران با عبور از همه سختی‌ها، اقتدار خود را در اوج نگه داشته است


نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران عزیز ما و ملت ما همچنان سروی بلند قامت و مستحکم ایستاده و از همه سختی‌ها و دشمنی‌ها و ناملایمات عبور کرده و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر قالیباف در برنامه با مردم از شبکه اول سیما گفت: سلام بر مردان و زنان ایران زمین تاریخ چند هزار ساله کشور ما همراه با مبارزات و سختی ها، فرازها و فرودها بوده است و امروز کشوری آزاد و مستقل و آباد هستیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این تلاش ها در دوران ۴۵ ساله انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری به خود گرفت پیام انقلاب فراخوانی یک حرکت بزرگ برای ساختن آیندهای متفاوت از گذشته بود.

وی افزود: به خاطر همین پیام هم مورد حمله معارضان داخلی و تهاجم خارجی قرار گرفت ما ۸ سال جنگ سخت را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشتیم و ۳۵ سال دیگر را در جنگ نیابتی و فشارهای جنگ شناختی و در راس آن تحریم ظالمانه اقتصادی بودیم. با چه هدفی؟ 

قالیباف گفت: دشمنان ما به دنبال این بودند که بتوانند ملت ما را از آینده خود ناامید و از گذشته خود پشیمان کنند و حال آنها را پریشان کنند. اما ایران عزیز ما و ملت ما همچنان سروی بلند قامت و مستحکم ایستاده و از همه  سختی ها و دشمنی ها و ناملایمات عبور کرده و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.



خبر در حال تکمیل می باشد…

آگهی
دکمه بازگشت به بالا