سیاسی

مگر ما مکلفیم هر چه دولت گفته است، تصویب کنیم؟

قالیباف در صحن مجلس:

رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه دولت گفته است را تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد؟ ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود میرکاظمی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همواره تلاشمان بر این بوده که تعامل خوبی با مجلس و نمایندگان داشته باشیم و هر جا ممکن بوده نظر خود را اعلام کردیم تا تصمیم درست اتخاذ شود.

وی بیان کرد: بنده صبح امروز گفتم که هر روز ما تغییرات صورت گرفته نسبت به لایحه دولت را ثبت می‌کنیم و هر چند روز یک بار هم گزارش آن را ارائه می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: رقمی که به آن اشاره کردم، ناترازی نبود بلکه مغایرت با لایحه دولت بود. مغایرت با ناترازی تفاوت دارد و بنده گفتم تاکنون ۴۴۳ همت مغایرت با لایحه دولت در بودجه ایجاد شده است.
محمد باقر قالیباف در پاسخ به این اظهارات میرکاظمی گفت: بنده هم کاغذی را که صبح از روی آن این مطلب را مطرح کردم، الان در دست دارم که صبح گفتم ۴۰۰ همت مغایرت ایجاد شده و ما مسئول رسانه‌ها نیستیم که آنان چه چیزی زده اند.

وی بیان کرد: مگر مجلس مکلف است هر چه دولت گفته است را تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد؟ ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا