سیاسی

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از سلایق مختلف سیاسی هستند

راستینه در گفتگو با مهر:

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: با توجه به حضور سلایق مختلف سیاسی در بین کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم باید گزینه اصلح را انتخاب کنند.

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شورای نگهبان حصار امن مرزهای حراست از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نقطه امیدبخش، قابل اتکا و امانت‌دار مردم در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات است و همواره به دور از مباحث جناحی و سیاسی، صلاحیت داوطلبان انتخابات را بررسی و درباره آنان اعلام نظر کرده است.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان جایگاهی است که دچار مصلحت‌اندیشی نمی‌شود و بر اساس مر قانون، ظرفیت‌ها و صلاحیت‌ها را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعتاً شورای نگهبان با معرفی گزینه‌های واجد شرایط به جامعه، این اطمینان خاطر را به آنان می‌دهد که فقط در راستای دفاع از منافع مردم و دفاع از قانون اساسی عمل می‌کند و با هیچ کسی رودربایستی ندارد.

راستینه درباره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: گزینه‌هایی که برای انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت شدند، همگی حداقل‌های مدیریتی را برای ایفای نقش و مسئولیت مهم ریاست جمهوری دارند، البته مردم با تحقیق و بررسی باید بهترین گزینه را از بین این ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور سلایق مختلف سیاسی در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، امید می‌رود که مردم با مشارکت بالا، گزینه اصلح، دارای توانمندی‌های بیشتر و دارای برنامه و نگاه راهبردی به حل مسائل کشور را انتخاب کنند و شاهد انتخاب رئیس جمهوری در تراز ملت ایران اسلامی باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا