سیاسی

نخست وزیر قزاقستان فردا به ایران سفر می‌کند


معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیات عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جممهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیات عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.

وی با اشاره به برنامه های سفر نخست وزیر قزاقستان به تهران که چهارشنبه (6 اردیبهشت) انجام خواهد شد، اظهار داشت: در این سفر هیات‌های عالی رتبه ایران و قزاقستان به ریاست دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور کشورمان و علی‌خان اسماعیلف نخست وزیر قزاقستان ضمن بررسی آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین با هدف اجرایی کردن توافقات روسای جمهور دو کشور، در خصوص راهکارهای گسترش همه جانبه روابط دوجانبه اقتصادی، سیاسی و تجاری گفتگو و رایزنی خواهند کرد.

به گفته معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، برنامه ریزی و هماهنگی برای ارتقاء سطح همکاری های تهران _ آستانه در حوزه حمل و نقل، صادرات، خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، همکاری در حوزه انرژی و مناسبات بانکی از مهمترین محورهای مذاکرات دو هیات در سفر نخست وزیر قزاقستان به تهران خواهد بود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا