سیاسی

نشست ملی شورای ائتلاف با سخنرانی قالیباف برگزار می‌شود


نشست دو روزه ارکان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان‌ها با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد. در ابتدای این نشست حداد عادل رئیس شورای ائتلاف ضمن بیان نکاتی در خصوص اهمیت اعیاد قربان و غدیر، بر ضرورت تبیین سیاسی واقعه غدیر تأکید کرد.

دعوت شورای ائتلاف از خانواده‌ها برای حضور در جشن مردمی غدیر

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این خصوص با اشاره به اینکه اقدام پیامبر گرامی اسلامی (ص) در غدیر خم نقطه عطفی در اسلام سیاسی است گفت: این اقدام تا حدی مهم و با اهمیت بود که اگر اتفاق نمی‌افتاد رسالت پیغمبر(ص) کامل نمی‌شد.

وی در تبیین این موضوع به عنوان روش معرفی فرد اصلح به جامعه، کار ویژه تشکیلات اسلامی و انقلابی را نیز تداوم این مسیر معرفی کرد و گفت: سعی ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز این است که بتوانیم افرادی را که کارآمد، انقلابی و شایسته هستند به مردم معرفی کنیم تا جامعه اسلامی روز به روز پیشرفت کند.

حدادعادل در ادامه با اشاره به برگزاری جشن مردمی ۱۰ کیلومتری غدیر که قرار است روز جمعه ۱۶ تیر در تهران و برخی استان‌ها برگزار شود، از عموم مردم و نیروهای متدین خواست در این مراسم که نمایش قدرت و اقتدار اسلام انقلابی است، شرکت کنند.

تشکر حداد عادل از مسئولین برگزاری جشن غدیر در تهران

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این رابطه، گفت: بنده نیز به نمایندگی از شورای ائتلاف روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه برای تقدیر از زحمات انجام گرفته و خداقوت به جوانانی که در برگزاری این جشن ملی نقش دارند، در ستاد مراسم حضور یافتم و از نزدیک با حدود چهل نفر از نیروهای انقلابی و متعهد و جوانی که مسئولیت بخش‌های مختلف این رویداد را دارند، گفت‌وگو کردم.

وی در پایان این بخش از سخنانش با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از ابتکار برگزاری جشن مردمی غدیر، گفت: امیدوارم امسال نیز همچون سال گذشته خانواده‌ها در این جشن همگانی و پر سرور شرکت کرده و از فیوضات معنوی این روز بهره‌مند شوند.

تجلیل حداد عادل از مواضع اخیر باهنر

در ادامه نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، حداد عادل با اشاره به مواضع اخیر محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و انتقادات صریحی که وی به عملکرد و موضع‌گیری‌های جریان اصلاحات داشتند، گفت: از آقای باهنر که در این ایام با نقطه‌زنی دقیق نقشه جریان اصلاحات برای تحریم انتخابات را ناکام گذاشتند و با موضع‌گیری شفاف سناریوهای برخی رفوزه‌شدگان سیاسی علیه نظام و انقلاب را برملا کردند، تشکر می‌کنم.

رئیس شورای ائتلاف در ادامه به هجمه‌هایی که از سوی برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب علیه باهنر انجام شده نیز اشاره کرد و گفت: این هجمه‌ها نشان‌دهنده این است که تحلیل برادر خوبِ ما آقای باهنر توانست شرط‌گذاری‌های مؤثرین در فتنه نظیر آقایان حجاریان و … برای نظام و جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و جریان اصلاحات نیز متوجه شد که با زیاده‌خواهی نمی‌تواند امتیازگیری کند.

نشست ملی شورای ائتلاف برگزار می‌شود

در بخش دیگری از نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، رضا داوری دبیر شورا نیز گزارشی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست ملی رؤسا و دبیران شورای ائتلاف در کشور، هفته آینده، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه، را ارائه کرد. براساس این خبر در نشست دو روزه تشکیلاتی شورای ائتلاف که ارکان اصلی تشکیلات در استان‌ها حضور دارند، نشست‌هایی با محوریت تحلیل مسائل روز و شرایط سیاسی کشور برگزار و دیدارهایی نیز با مسئولین ارشد کشور برنامه‌ریزی شده است.

براساس این گزارش، از جمله برنامه‌های اصلی این نشست نیز می‌توان به حضور و سخنرانی آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ارکان شورای ائتلاف اشاره کرد.

همچنین حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیز در این نشست سخنرانی خواهد کرد. پس از آن افراد حاضر در نشست برای آشنایی با مدل برگزاری سلسله همایش‌های آموزشی و تربیتی «ایمان و امید» که اولین دوره آن در استان سمنان برگزار می‌شود، به این استان سفر خواهد کرد.

در نشست اخیر شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همچنین گزارشی در خصوص وضعیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و اقدامات صورت گرفته توسط کمیته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ارائه شد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا