سیاسی

نطق میان‌دستور نمایندگان مجلس/ 9 دی یادآور همراهی ملت ایران با نظام اسلامی است


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود به سالروز 9 دی، قیمت دلار، معیشت مردم، بازار ارز و… اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه 5 دی مجلس در نطق میان‌دستور خود به سالروز 9 دی، قیمت دلار، معیشت مردم، بازار ارز و … اشاره کردند.

* 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: حماسه 9 دی و حماسه انقلابی مردم نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران به شمار می‌آید این حماسه به عنوان روز بصیرت ماندگار شد.

وی افزود: مردم نشان دادند دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و با بصیرت تمام هرگز راه خود را گم نمی‌کنند. 9 دی یادآور همراهی ملت ایران با نظام اسلامی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس خاطر نشان کرد: ما امروز در جنگ اقتصادی هستیم و سازوکار خودش را می طلبد، ساختار اقتصادی باید تغییر کند. در جنگ اقتصادی هستیم اما در راهبرد در شرابط عادی عمل می‌کند.

* دل هیچ لندن‌نشینی برای ما نمی‌سوزد

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس نیز در نطق میان دستور خود خطاب به جوانان اظهار کرد: اگر تاریخ را ورق بزنید ممکن نیست غربی ها قدمی برای کشور ما برداشته باشند.

وی افزود: اکنون اندیشکده‌های غرب همان برنامه‌های سابق یعنی تضعیف حکومت مرکزی که منجر به جنگ داخلی شود را طراحی می‌کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس خاطر نشان کرد: دل هیچ لندن نشینی برای ما نمی سوزد، بی غیرتی این ها به خاک و ناموس کشور ثابت شده است.

در حال تکمیل…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا