سیاسی

نقشه‌برداری رایگان اراضی کشاورزی دارای سند مالکیت کشاورزی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از نقشه‌برداری رایگان اراضی کشاورزی دارای سند مالکیت کشاورزی استان خبر داد.

علی‌اکبر باقری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به الزام قانون حدنگار مبنی بر عدم اعتبار اسناد دفترچه‌ای و لزوم تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای کشاورزی به تک برگ و با توجه به تمهیدات پیش بینی شده به منظور تسریع در تعویض اسناد مالکیت و نیز رفاه حال کشاورزان، طرح  نقشه‌برداری رایگان اراضی کشاورزی دارای سند مالکیت کشاورزی لرستان از شهریورماه شروع شده است.
وی گفت: مالکین اراضی کشاورزی دارای سند دفترچه‌ای در سطح استان می‌توانند جهت نقشه‌برداری رایگان اراضی خود و تعویض اسناد مالکیت به تک برگ  به واحدهای ثبتی سطح استان مراجعه و از این فرصت ویژه استفاده کنند.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد محدود نقشه‌برداران واحدهای ثبتی، استفاده از مزایای این طرح محدود به تعداد خاصی در هر شهرستان بوده و اولویت با اشخاصی است که زودتر مراجعه کنند.
وی افزود:  از مالکین درخواست داریم در اسرع وقت نسبت به پیگیری تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای اقدام کنند.
باقری یادآور شد: مطابق قانون حدنگار هیچ گونه خدماتی به اسناد دفترچه ای اراضی واملاک ارائه نخواهد شد ومنوط به تعویض سند به تک برگ است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا