سیاسی

نماینده مجلس: اتحاد مردم ایران و عراق دشمنان را به وحشت انداخته‌ است


عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه مراسم راهپیمایی اربعین به نماد عینی وحدت ملت‌های ایران و عراق تبدیل شده، گفت: اتحاد دو ملت ایران و عراق دشمنان آنها را به وحشت انداخته است‌.

حجت الاسلام احد آزادیخواه عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری با شکوه راهپیمایی اربعین گفت: از زمان برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در چند سال گذشته ما شاهد هستیم که این مراسم هر سال پر شورتر از سال قبل از آن برگزار می‌شود‌.

وی افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا در یکی دو سال گذشته اما این مسئله هم نتوانست باعث ایجاد وقفه در برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین شود و باعث شود تا این مراسم به فراموشی سپرده شود‌.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: امسال پس از گذشته دو سال از آغاز شیوع بیماری کرونا و فروکش کردن این بیماری، ما شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پرشورتر مراسم راهپیمایی اربعین هستیم و مردم فراتر از سطح انتظار در مراسم اربعین امسال مشارکت کردند‌.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی اربعین هر سال پرشورتر از سال قبل از آن برگزار شده که این مسئله عصبانیت و وحشت دشمنان را هم به دنبال داشته است؛ چرا که آن‌ها هیچ وقت وحدت و اتحاد بین مسلمانان را برنمی‌تابند و همواره در صدد ایجاد تفرقه بین ملل مسلمان هستند‌.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی اربعین به نمادی برای وحدت ملت‌های ایران و عراق تبدیل شده، افزود: دشمنان در سالهای گذشته چه از طریق فضاسازی رسانه‌ای و چه از طریق ایجاد ناامنی سعی داشتند تا حضور زائران در این مراسم را کمرنگ‌تر کنند که در رسیدن به این هدف خود ناکام بودند‌.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما در مراسم راهپیمایی اربعین شاهد استقبال گرم ملت عراق از زائران ایرانی هستیم که این خود نشان‌دهنده الفت و دوستی بین این دو ملت مسلمان است‌.

‌پایان پیام/‌

 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا