سیاسی

نماینده کرج: میان احساسات پاک مردم و گروه‌های بدخواه و تجزیه طلب تفکیک قائل شویم

نماینده مردم کرج با بیان اینکه «ملت ایران با احساسات و عواطف پاکی که دارند در پی درگذشت خانم مهسا امینی آزرده خاطر شدند»، تاکید کرد: باید میان احساسات پاک مردم ایران و آنچه که برخی از گروه‌های بدخواه و تجزیه طلب در پی آن هستند، تفکیک قائل شویم.

به گزارش ایسنا، مهدی عسگری نماینده کرج و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس جلسه روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: با فوت خانم مهسا امینی اتفاق تلخ و ناگواری رخ داد و همه ما از این اتفاق متاثر شدیم و با خانواده او ابراز همدردی کردیم و ملت ایران نیز با احساسات و عواطف پاکی که دارند در پی این موضوع آزرده خاطر شدند.
وی با تاکید بر اینکه باید میان احساسات پاک مردم ایران و آنچه که برخی از گروه‌های بدخواه و تجزیه طلب در پی آن هستند، تفکیک قائل شویم، افزود: آنچه که رخ داد حادثه‌ای تلخ و ناگوار است و باید به مردم این اطمینان را بدهیم که موضوع با جدیت پیگیری می‌شود. باید گزارش های دستگاه های متولی به موقع به مردم ارائه شود و صادقانه و شفاف جزئیات موضوع روشن شود و مردم اعتماد و اطمینانی نسبت به پیگیری های مجدانه دستگاه ها پیدا کنند.
این نماینده مجلس گفت: دیروز کمیسیون شوراهای مجلس جلسه مفصلی را با حضور مسئولان مختلف از دستگاه های متولی تشکیل داد و ابعاد موضوع و مستندات بررسی و طرح شد و ان شاءالله به زودی گزارش مربوطه خدمت مردم عزیز ارائه خواهد شد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا