سیاسی

نیازمند هوشیاری برای آینده روشن‌تر در گام دوم انقلاب هستیم

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای تأکید کرد:در گام دوم انقلاب نیز مقاومت، هوشیاری،همبستگی و اتکال به خداوند بزرگ همچون دیروز سرمایه‏ بزرگی است که برای نیل به آینده‬ ‏ای روشن‌تر، بدان نیازمندیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ایام‌الله مبارک دهه فجر، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و سومین بهار آزادی بر تعظیم این ایام الهی تأکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه‏ مبارک فجر، یادآور ایثار و مجاهدت ملت مؤمن و فداکار و جانبازی شهدای گلگون کفن این سرزمین است که در سایه وحدت و یکپارچگی امت خداجو و رهبری بی ‏نظیر امام خمینی «قدس‏ سره» نظام استبدادی و دین ستیز شاهنشاهی را مضمحل و ایادی استکبار جهانی را قطع نمود و سرآغازی برای بیداری مستضعفان جهان در برابر حکومت‌های ظالم و استثمارگر گشت.

یوم‌الله ۲۲ بهمن در تاریخ ملت بزرگ ایران، یک‏ روز فراموش ناشدنی است که پیوسته بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، گواهی می‌دهد. در بهمن ۵۷ که اعجاز فروپاشی بنیان دوهزار و پانصد ساله ستمشاهی رخ داد، عجز استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار در برابر اراده و اتحاد ملت‌ها، آشکار گردید و فروغ امید و گرمی حیات به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان دمیده شد.

مردم آگاه ایران اسلامی امروز هم به خوبی می‌دانند که نه کینه ورزی های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به پایان رسیده؛ نه نظام اسلامی هنوز در دستیابی به اهداف خود، به نقطه‏ پایان رسیده است. از این رو، در گام دوم انقلاب نیز مقاومت، هوشیاری، همبستگی و اتکال به خداوند بزرگ همچون دیروز سرمایه‏ بزرگی است که برای نیل به آینده‬ ‏ای روشن‌تر، بدان نیازمندیم.

مجلس خبرگان رهبری در چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن و شهیدان گرانقدر این نظام مقدس، سالروز ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن را به ملت شریف ایران و رهبر معظَّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» تبریک گفته و با ایمان به این وعده قطعی خداوند که «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» بر تعظیم شعائر و بزرگداشت این ایام الهی تأکید می‌نماید.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا