سیاسی

همایش «آرمان امام در شریان امت» فردا برگزار می‌شود


سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) از برگزاری همایش «آرمان امام در شریان امت» خبر داد و گفت: این همایش در روز سه‌شنبه، 9 خرداد برگزار می‌شود.

فاطمه سادات حمیدیان سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در روز سه‌شنبه (۹ خرداد) در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه همایش بزرگ و مردمی «آرمان امام در شریان امت» به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت: در این همایش برخی چهره‌های سیاسی و فرهنگی برجسته کشور به تبیین مکتب سیاسی امامین انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در این همایش گزارش عملکرد ۳ ماهه‌ شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی توسط دبیرکل شریان و معاونین وی مطرح خواهد شد، افزود: علاوه بر گزارش فعالیت‌های شبکه‌های موضوعی، از شبکه‌های استانی شریان و سامانه فراخوان عمومی مجموعه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی نیز رونمایی خواهد شد.

سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) در پایان با بیان اینکه شریان در ذیل هیچ حزب، قبیله، دسته و گروه سیاسی تعریف نمی‌شود، گفت: از عموم نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی با سلایق سیاسی و فرهنگی مختلف دعوت می‌کنیم در این شبکه‌سازی گسترده مبتنی بر اقتضائات گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت نسل‌های سوم و چهارم ما را همراهی کنند.

گفتنی است، همایش بزرگ و مردمی «آرمان امام در شریان امت» در ساعت 16 روز سه‌شنبه (9 خرداد) در سالن کوثر مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا