سیاسی

همگرایی قوای ضروری است/ رقابت‌های سطح پایین را کنار بگذاریم

شریعتی در تذکر شفاهی:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قوای سه گانه باید با هم همگرایی داشته باشند و رقابت‌های سطحی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: از دولت که در ماه مبارک رمضان ساعت کاری را یک ساعت کاهش داده است، تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از شهرداری تهران که ساعت طرح ترافیک را از ۱۹ به ۱۷ کاهش داد، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در ایام نوروز شاهد بودیم که قیمت‌ها به خوبی کنترل شد و در ماه مبارک رمضان هم حتماً باید قیمت‌ها کنترل شود چرا که متأسفانه قیمت برخی از اقلام افزایش داشته است و باید این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ شاید مهمترین سال و یک فرصت طلایی برای ایجاد تحولات اساسی در کشور باشد. امسال سال سوم مجلس و سال دوم دولت است و اگر قوای سه گانه با یکدیگر همگرایی داشته باشند و رقابت‌های سطح پایین را کنار بگذارند، تحولاتی به نفع مردم و به ویژه در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به وجود می‌آید.

شریعتی اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه یکی از مهمترین تحولات است و ریل گذاری چند سال آینده کشور است. ما نباید هزینه‌های تحول را به یکدیگر حواله دهیم و همه باید این موضوع را بپذیریم.

وی متذکر شد: قانون از کجا آورده‌ای در مجلس سابق تصویب شد و تقاضای ما از رئیس قوه قضائیه آن است که به خوبی این قانون اجرایی شود. البته حجت الاسلام اژه ای عزم لازم در این خصوص دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا