سیاسی

هنوز کرونا تمام نشده مدارس بازگشایی شده است/ والدین نگران هستند

پاک فطرت در تذکر شفاهی:

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: هنوز کرونا تمام نشده مدارس بازگشایی شده است و والدین نگران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۲۳ فروردین ماه) در نشست علنی مجلس طی تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: تذکر من مبنی بر عدم نظارت بر مرزهای کشور است. چرا باید اتباع کشورهای دیگر به راحتی از مرزهای ما عبور کرده و وارد کشور شوند و حتی خود را به راحتی به پایتخت برسانند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد وزیر کشور باید در سه ماهه آینده این موضوع را ساماندهی کرده و اجازه داده نشود حتی یک فرد خارجی بدون مجوز وارد کشور شود.

پاک فطرت ادامه داد: تذکر بعدی من خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه اقلام خوراکی مورد نیاز مردم است که قیمت آنها هر هفته تغییر می‌کند و هر هفته که برای خرید به بازار می‌رویم با تغییر قیمت‌ها مواجه می‌شویم. این نشان می‌دهد دولت نظارتی روی بازار ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت باید نظارت بیشتر و بهتری بر اقلام خوراکی داشته باشد چرا که آمار انواع سرطان‌ها در کشور ما بالا رفته و دلیل آن نیز مصرف بیش از پیش مواد اولیه ناسالم در تولید خوراکی هاست.

پاک فطرت همچنین خطاب به وزیر نیرو درباره خشکسالی بیان کرد: وزارت نیرو باید برنامه ریزی دقیقی برای تابستان داشته باشد تا با قطعی آب و برق به ویژه در استان‌های جنوبی کشور مواجه نشویم در غیر این صورت حتماً در فصل گرما به مشکل برخواهیم خورد.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان بهزیستی و دیگر مسئولان حوزه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست خاطرنشان کرد: انتظار داریم مجموعه دولت در این زمینه برنامه ریزی بهتری داشته باشد. چرا که مشکلات بانوان روز به روز بیشتر شده و هیچ کسی هم در این زمینه پاسخگو نیست.

پاک فطرت خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: هنوز کرونا تمام نشده مدارس بازگشایی شده است و والدین نگران هستند.

وی درباره لغو حضور اجباری در مدارس خواستار رسیدگی از سوی وزیر آموزش و پرورش شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا