سیاسی

هیچگاه مشغله کاری باعث قطع ارتباطم با دانشگاه نشد

قالیباف:

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ گاه مشغله کاری بنده باعث نشده است که ارتباطات بنده با درس و دانشگاه قطع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه ۲۱ خرداد ماه) در برنامه تلویزیونی صف اول شبکه خبر، اظهار کرد: بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی اتفاق افتاد که در آن ۸ سال در جبهه بودم. بعد از جنگ در بسیج و برای سازندگی کشور فعالیت کردم و بعد از آن فرمانده هوافضای سپاه بودم. سپس توفیق خدمت در نیروی انتظامی را با حکم رهبری یافتم. سپس شهردار تهران و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام شدم. در ادامه به مجلس راه یافتم.

وی بیان کرد: دکترای جغرافیای سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس دارم و الان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم. هیچ گاه مشغله کاری بنده باعث نشده است که ارتباطات بنده با درس و دانشگاه قطع شود. چندین کتاب تألیف کردم. همین ترم ۱۵ جلسه ترم زمستانی را داشتم و با وجود مشغله کاری، از دانشگاه فاصله نگرفتم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مهم‌ترین نکته در جبهه این بود که رزمندگان دلبستگی خاصی به هم داشتند و افراد بر اساس شایسته سالاری در جبهه انتخاب می‌شدند و خودشان از بین خود یکی را انتخاب می‌کردند. در ۲۰ سالگی فرمانده تیپ مستقل امام رضا شدم.

وی ادامه داد: مردم شناخت نسبی نسبت به بنده دارند. در شهرداری تهران ۱۲ سال توفیق خدمت داشتم و تنها کسی که ۱۲ سال مسئولیت شهرداری تهران را داشت، بنده بودم. همواره جزو مدیرانی محسوب می‌شوم که به دنبال تحول بودم.

قالیباف گفت: در نیروی انتظامی هم به دنبال آن بودم که با نیروهای جوان و خلاق و با روحیه تحول گرایی کارها را دنبال کنیم. در کمتر از ۱۴ ماه، سامانه ۱۱۰ در سراسر کشور آغاز شد و عدالت امنیت در کشور برقرار شد و همه افراد به راحتی در سراسر کشور به پلیس دسترسی داشتند.

در حال تکمیل…

آگهی
دکمه بازگشت به بالا