سیاسی

وام ازدواج باید با یک ضامن پرداخت شود

نیک‌بین در صحن مجلس:

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس مصوب کردیم که وام ازدواج با یک ضامن پرداخت شود، اما بسیاری از زوج‌های جوان حدود ۲ سال است که در نوبت دریافت وام ازدواج مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، گفت: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود؛ دشمنان بدانند که قطعاً پاسخ محکمی از طرف ملت ایران خواهند گرفت.

وی در ادامه، بیان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی مصوب کردیم که وام ازدواج با یک ضامن پرداخت شود، اما بسیاری از زوج‌های جوان حدود ۲ سال است که در نوبت دریافت وام ازدواج مانده‌اند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری، گفت: شرکت گاز در تابستان امسال به دلیل قطعی گاز پتروشیمی‌ها، حدود ۴۰۰ هزار تن سهمیه کود اوره را به بخش کشاورزی به دلیل اختلاف با سازمان برنامه و بودجه پرداخت نکرد. در حال حاضر هم خوراک پتروشیمی‌ها قطع شده است که گرانی فزاینده‌ای را در کشور به دنبال خواهد داشت.

نیک‌بین با انتقاد از تأمین نکردن موارد ضروری بخش کشاورزی، اظهار کرد: این مسأله باعث خواهد شد در حوزه کشاورزی اتفاقات بدی بیافتد و شاهد گرانی‌هایی باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا