سیاسی

وام ازدواج برابر مصوبه مجلس به ذینفعان داده نمی‌شود/ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان همچنان در هاله‌ای از ابهام است

سلیمی در تذکر شفاهی:

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: متاسفانه وام ازدواج برابر مصوبه مجلس به ذینفعان داده نمی‌شود و وضعیت درمان جانبازان مساعد نیست. همچنین اشتغال معلولان که قانون مجلس بوده، اعمال نمی شود و همسان سازی حقوق بازنشستگان همچنان در هاله ای از ابهام است.


به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 4 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تحرکات دیپلماسی اخیر دولت نشان داد که آنان که می گفتند زبان دنیا را بلدیم، تا چه اندازه برای کشور هزینه ساز بودند، کار به جایی رسید که آنها خود اذعان داشتند یک قطره نفت هم نمی توانیم بفروشیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلوه حقوق بشر آمریکایی در زندان گوانتانامو و ابوغریب است، افزود: جلوه حقوق بشر آمریکایی بمب اتم هیروشیما و ناکازاکی است و جلوه آن مثله کردن مردم در ویتنام و یمن است.

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه وام ازدواج برابر مصوبه مجلس به ذینفعان داده نمی‌شود و وضعیت درمان جانبازان مساعد نیست. همچنین اشتغال معلولان که قانون مجلس بوده، اعمال نمی شود و همسان سازی حقوق بازنشستگان همچنان در هاله ای از ابهام است.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: رتبه بندی معلمان نیز علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش که قول داد آیین نامه را تغییر دهد، تغییری نداشته، امیدواریم همچنان که ایشان در مکه حضور دارند، از همان مکه این اقدام را انجام دهند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا