سیاسی

وزیر کشور: کسانی از مرز مهران عبور می‌کنند که از قبل در این پایانه مانده بودند


احمد وحیدی گفت: کسانی درحال عبور از مرز مهران هستند که از قبل در این پایانه مانده بودند و مقداری در استان ایلام بوند که به تدریج درحال عبور هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور ساعت 11 ظهر امروز جمعه 18 شهریور در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت مرزها گفت: من الان در پایانه مهران و مرز استان ایلام با عراق هستم و اینجا عده‌ای از عزیزان ما عازم کربلا هستند و عده ای در حال آمادن هستند اما کسانی درحال عبور از مرز هستند که از قبل در این پایانه مانده بودند و مقداری در استان ایلام بودنئ که به تدریج درحال عبور هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه دیروز و دیشب حجم بسیار زیادی از زوار به مرز آماده بودند و دوستان عراقی ما ظرفیت ندارند که با سرعتی که ما زائران را تخلیه می کنیم، آنها را از مرز عبور دهند، این عزیزان پشت مرزها و گیت‌های ورودی عراقی مانده بودند که اذیت شده بودند و صلاح نیست که چنین تجمعات گسترده‌ای داشته باشیم.

وزیر کشور اظهار کرد: ما نگران سلامت مردم هستیم بنابراین کار باید بسیار کنترل شده باشد به همین دلیل عرض کردیم که عزیزان از مبدا راه نیافتند زیرا شرایط بسیار پرازدحام است. ما اگر توانستیم به موقع و به طور مناسب عزیزان را از مرز عبور بدهیم و دوستان عراقی این بستر را فراهم کردند که با سرعت زیاد عزیزان را عبور دهند و در آن طرف مرز نیز تعداد مناسب اتوبوس فراهم کنند، ما خدمت مردم عرض خواهیم کرد.

تکمیل می‌شود …


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا