سیاسی

وعده وحیدی برای رسیدگی به اقدامات اخیر معاون سیاسی وزارت کشور

نادری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نادری در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی، گفت: اخیراً معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران و فرمانداران تاکید کرده که نمایندگان حق ورود به پروژه‌ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود. این موضوع اهانت به مجلس و جایگاه نمایندگان مردم است و به همین دلیل امروز وزیر کشور در جلسه غیرعلنی حضور یافت تا در این مورد توضیح دهد.

وی بیان کرد: وزیر کشور در توضیحات خود گفت که از ابلاغ این بخشنامه اطلاعی نداشته و آن را لغو کرده است و به همه استانداران نیز تاکید کرده که نهایت همکاری و همراهی را با نمایندگان مردم داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحیدی در این جلسه تاکید کرد نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت روستاها، شهر و استان دارند و هر کسی از مدیران استان که با نمایندگان همراهی نکند، تذکر خواهد گرفت و به همه استانداران گفته‌ام کمترین بی توجهی یا خدای نکرده توهین به نمایندگان را برنمی‌تابیم.

نادری با بیان اینکه اکثریت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی از معاون سیاسی وزیر کشور گلایه شدید داشتند، گفت: اشاره نمایندگان این بود که امسال سال انتخابات است و مقوله حساس انتخابات نیاز به مدیریت توسط فردی با تجربه دارد، در حالی که در سوابق معاون فعلی چنین تجاربی وجود ندارد. وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی کرده و درباره معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا