سیاسی

ولایتی: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، گفت: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود و در نهایت نیز با چالش‌ها و شکست‌های بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر ولایتی در تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان، در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفتگو با اسماعیل هنیه گفت: ما از پیروزی‌های اخیر شما بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم این پیروزی‌ها ادامه یابد.

ولایتی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود و در نهایت نیز با چالش‌ها و شکست‌های بیشتری روبرو خواهد شد و ایستادگی شما و برادران فلسطینی در برابر دشمنان، موجب افتخار است و بی‌تردید پیروزی با شماست.

رئیس دفتر سیاسی حماس نیز از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت قدردانی کرد و گفت: این پیروزی‌ها با اتحاد و همراهی کشورها و ملت‌های دوست و به ویژه ایران محقق شده و ان‌شاالله رژیم صهیونیستی را شکست خواهیم داد و آنچه مقاومت در کرانه باختری انجام داده ادامه خواهد یافت. حمایت‌های شما تأثیر بسیار مهمی در این پیروزی‌ها داشته و جایگاه ویژه‌ای در جبهه مقاومت دارد.

ولایتی همچنین در تماس جداگانه با «زیاد نخاله» پیروزی‌های اخیر در کرانه باختری را تبریک گفت و افزود: پیروزی‌های به دست آمده نتیجه اتحاد و همبستگی همه شما و گروه‌های فلسطینی و حزب‌الله لبنان است و دستاوردهای این اتحاد، پیروزی نهایی خواهد بود.

زیاد نخاله هم ضمن ابراز خرسندی از پیروزی‌های به دست آمده گفت: وضعیت امروز ما بسیار مطلوب است و مقاومت هر روز در حال پیشروی و تحقق پیروزی است و هر روز قوی‌تر از قبل به مسیر روشن خود ادامه می‌دهد.

وی در پایان ضمن ابلاغ سلام به محضر مقام معظم رهبری، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین مواضع ولایتی تقدیر کرد و افزود: گروه‌های فلسطینی امروز با یک قلب واحد با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ولایتی همچنین در تماس تلفنی دیگر با معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز پیروزی‌های اخیر مقاومت و سالروز پیروزی‌های جنگ‌های ۳۳ روزه را تبریک گفت.

وی افزود: از اینکه شما به رهبری جناب سیدحسن نصرالله توانستید به این موفقیت‌های بزرگ دست یابید، بسیار خرسندیم و این پیروزی‌ها موجب افتخار جهان اسلام است و شما همواره پرچمدار مبارزه در لبنان و جهان اسلام هستید.

«شیخ نعیم قاسم» نیز ضمن ابراز خرسندی از این گفت‌وگو تأکید کرد: بی تردید حمایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مواضع جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در این پیروزی‌ها داشته است و هرگز این همدلی و حمایت‌های ملت بزرگ ایران فراموش نخواهد شد و ان‌شالله با ایستادگی و مقاومت بتوانیم قدس را از این غده سرطانی آزاد کنیم.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا