سیاسی

پیشرفت علمی در قدرت بازدارندگی کشور تاثیر شگرفی دارد/ تولید علم وظیفه اصلی دانشگاه‌های نظامی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه تولید علم، پیشرفت علمی و تربیت علمی وظیفه اصلی و درونی دانشگاه‌های نظامی است، گفت: پیشرفت علمی در ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی کشورمان تاثیر بسزا و شگرفی دارد.


به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با استادان و اعضاء هیات علمی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) دیدار کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تولید علم، پیشرفت علمی و تربیت علمی وظیفه اصلی و درونی دانشگاه های نظامی است، گفت: پیشرفت علمی در ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی کشورمان تاثیر بسزا و شگرفی دارد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر نقش محوری استادان در امر پژوهش دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: جایگاه رفیع اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های نظامی در توسعه توانمندی‌های نظامی و کارآمدی تسلیحات راداری و موشکی در نیروی پدافند هوایی بسیار حائز اهمیت است.

وی بخش بزرگی از توانمندی و قدرت روزافزون مجموعه پدافند هوایی ارتش را مرهون تلاش و جدیت دانشجویان، استادان و کادر آموزش این دانشگاه و سایر مراکز آموزشی این نیرو دانست و تصریح کرد: دانشگاه پدافند هوایی پیشگام و صاحب نظر در زمینه علوم فنی، مهندسی و سایر علوم مرتبط با تخصص پدافند است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا