سیاسی

پیشنهادهای «وفاداران» برای بهبود شرایط به رئیس‌جمهور ارائه شد

بوربور خبر داد؛

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: کارگروه‌های تخصصی تشکل متبوعش چندین پیشنهاد و بهبود راهکار وضع موجود به رئیس جمهور و وزرا به صورت مکتوب ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله بور بور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش که دوشنبه (۳ مرداد) برگزار شده بود، با بیان اینکه دوره سه ساله مدیریت خانه احزاب به پایان رسیده است، افزود: از این رو مجمع عمومی خانه احزاب ایران تشکیل می‌شود تا ۲۱ نفر شورای مرکزی و ۳ نفر بازرسی جدید انتخاب شود.

وی افزود: دوره خانه احزاب ایران سه ساله است و هر سال یک رئیس از یک فراکسیون (اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل) ریاست خانه احزاب را برعهده می‌گیرد.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به فعالیت‌های خانه احزاب تاکید کرد: خانه احزاب یک پایگاه صنفی است و در امور سیاسی دخالتی ندارد.

بوربور با اشاره به فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در ایام انتخابات به لزوم ارائه برنامه از سوی آنها تاکید کرد و گفت: جریانات سیاسی می‌توانند در معرفی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورای شهر نقش مؤثری داشته باشد. بدین معنا که هریک از جریانات سیاسی کاندیداهای مورد نظر خود را به شورای نگهبان معرفی کنند. شاخص برنامه اعلام شده هریک از جریانات سیاسی که تعهد در شعارهای انتخاباتی اعلام می‌دارند، به تعالی اقدامات اجرایی منجر خواهد شد و در نهایت جریانات سیاسی موفق، پاسخگوی عملکرد کاندیداهای منتخب خواهند شد؛ این امر ضامن جمهوریت نظام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری احزاب اصول گرا از سید ابراهیم رئیسی حمایت کردند. پس از انتخابات ریاست جمهوری و بعد از برگزاری پنجمین مجمع عمومی جمعیت وفاداران مصوب شد که این حزب هر اقدامی در راستا کمک به دولت مردمی انجام دهد.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: از این رو کارگروه‌های تخصصی چندین پیشنهاد و بهبود راهکار وضع موجود به رئیس جمهور و وزرا به صورت مکتوب تاکنون ارائه کرده و از این پس نیز ادامه خواهد داد. امیدواریم زحمات کارگروه‌هایی که در تهیه این اقدامات کارشناسی جهاد گرایانه و برای رضای خداوند متعال پیشنهاد می‌شود مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا