سیاسی

چهره‌های هنری نیروهای مسلح به مردم نشان داده خواهد شد

معاون تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) گفت: هدف اصلی از برگزاری جشنواره دوسالانه تولیدات فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین سازمان های فرهنگی نیروهای مسلح و شناساندن چهره هنری و رسانه ای نیروهای مسلح به مردم شریف ایران اسلامی است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:


به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم هوشنگ ایرجی، معاون فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در گفت‌وگویی در خصوص برگزاری جشنواره دوسالانه تولیدات فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح گفت: این جشنواره فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و فضای مجازی در درون نیروهای مسلح قرار است برای اولین بار به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شود. هدف اصلی از برگزاری، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح و شناساندن چهره هنری و رسانه ای نیروهای مسلح به مردم شریف ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: آثار فاخری که در مجموعه نیروهای مسلح طی سال‌های اخیر برای مردم عزیز کشورمان تولید شده و در این جشنواره نیز شرکت دارند، حاصل تلاش عزیزانی است که در این عرصه مجاهدت هنری کردند. کار بزرگی که در حال برگزاری است خروجی جشنواره را در نهایت فاخر خواهد کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) ادامه داد: علاوه بر همه اینها، کارگاه‌های هم‌افزایی و توانمندسازی هم در کنار بخش اصلی جشنواره در دو روز قبل از برگزاری اختتامیه برگزار خواهد شد که این باعث ایجاد همدلی، هم‌اندیشی، هم‌افزایی و رشد نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف از جمله ادبی، هنری و فضای مجازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در روابط عمومی‌های نیروهای مسلح معتقد بودند باید این جشنواره در سطح ملی برگزار شود؛ بنابراین آنچه در چارچوب جشنواره رخ می‌دهد در سطح ملی خواهد بود تا این جشنواره بتواند رقابت سالم و سازنده‌ای با سایر جشنواره‌ها داشته باشد و باعث رشد بخش هنری و رسانه‌ای نیروهای مسلح و حتی جامعه شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا