سیاسی

کرمان همچنان چشم انتظار رییس دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان طبق اعلام استاندار کرمان، سفر ریاست جمهوری به استان کرمان هفته جاری انجام نمی‌شود.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۵ مرداد در شورای اداری استان با محوریت سفر استانی رییس جمهور گفت: تیمی از نهاد ریاست جمهوری طی روزهای گذشته نقاط مختلف استان را بررسی کرده‌اند، اطلاعات کامل از ظرفیت‌ها، پروژه‌ها و مسائل استان در اختیار آنها گذاشته شده است و امیدواریم با توجه به وسعت استان و مسائل متعدد این سفر دو روزه باشد. 

 طبق گفته او، افزایش اختیارات استان در شورای معادن و همچنین پرداخت قانونی حقوق معادن در جلسات سفر مطرح شده است، زیرا حداقل ظرفیت برای توسعه استان هستند. 

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش می گوید: ساماندهی اتباع در کشور براساس طرحی که استان کرمان تهیه دیده است، اجرا می‌شود. 

به اعتقاد او، سیل اخیر در استان کرمان بی سابقه بوده و ۲۰ شهرستان در جریان سامانه بارشی اخیر درگیر سیلاب‌ شدند و با وجود سختی‌، اما با کمک دستگاه‌های زیرساختی، خدمات‌رسان، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد و استان کمترین تلفات را داشته است.

فداکار با بیان این مطلب که سیل با وجود چالش‌هایی که به وجود آورد، اما ضعف‌های ما را هم مشخص کرد، می افزاید: وظیفه الان ما این است که در اسرع وقت جبران خسارت‌ها در حوزه مسکن، زیرساخت‌ها، فضای سبز، مزارع و باغ‌ها، قنوات و غیره را دنبال کنیم. 

طبق گفته او، خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف امیدآفرینی در جامعه در هفته دولت به مردم ارائه شود و پروژه‌هایی که افتتاح و یا اجرایی شدند و پیشرفت پروژه‌ها مشخص و بیان شوند. 

استاندار کرمان خطاب به مدیران و دستگاهای اجرایی تاکید که سرمایه‌گذاران را راهنمایی کرده و کار آنها را با سرعت پیش ببرند.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا