سیاسی

کمیسیون تلفیق تخصیص اعتبار 100 درصدی برای ساخت واحد مسکونی پرسنل فراجا را تصویب کرد


عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از مصوبه امشب این کمیسیون برای تخصیص اعتبار به ساخت واحدهای مسکونی برای پرسنل فرماندهی انتظامی کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق، گفت: در شیفت سوم جلسه کمیسیون تلفیق که از ساعت ۱۹ آغاز شد،ادامه رسیدگی به تبصره‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که اعتباراتی که پیش از این برای ساخت واحدهای مسکونی پرسنل فرماندهی انتظامی کشور پیش‌بینی شده در بودجه سال آینده به سرعت به‌طور ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای کمیسیون در نشست امشب خود به مصوبه‌ای را هم در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داشتند.

نصیری خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه امشب خود اختیارات لازم را برای و بیشتری را به شرکت‌های دانش‌بنیان به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری دادند تا با دست بازتری بتواند از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا